Friday, February 17, 2012

Hihi, aku sayang kemuttt aku ni Mehhh sini aku muahhh sikett ;-** dia sekepala dgn aku, err -,.- kott cakap nak menang jerrr Hahaha habis dia pante eh aku~ hahah , tu aku suka sakat dia . K rabu hritu ke'sian dia orang nak destroy relay ? Rileksss muttt , aku hado- Dh stop it about kemut . Malam tadi- mana sundal tah, ttbe menyakitkan hati aku crita ni dalme sebenarnya ttbe pula dia muncul on relationship aku balik, siapa tk bengang ye dokk? Sabar leeewww~  pagi jumaat dh menitis air, aku lemah betuiiii >,,< Menangis depan dia ;/ dia pun menangis . Aku suka menyambung tangisan orang . crita sundal tu nak pungpa-angPANG aku tktahan nak lempang ;'> k aku fedd-up ah sikitt, aku tertengking sym- , aku taktahn gilaa-;- bdak2 boleh nampak dia sndiri yang gelabah, Balik aku trus dgn aida. K sebabkan tu hrini sym- dia lain dr lain. lstly sampai aku takdapt blajar . Thanks buat aku cani

No comments:

Post a Comment