Friday, February 17, 2012


Malam tadi 'Aku cerita yang aku redha if dapat tahu bnda tu betul, k aku relakan kalu budak tu nak sangat at dia ;/' Hmmm takpela berundur diri lebih baik sebab aku tengok kau tak ada apa reaction pun hmm aku taktahan, biasala perempuan ttbe kau cakap 'Eyka aku jujur hati aku dah kosong' Wht? Ohhh siapa aku buat kau malam tadi ? Siapa? Mainan kau? Errr-,.- kau lagi menghancurkan hati aku, terima kasih daun keladi kita taksempurna lagi kan. Kita pasrah sangat awak, dh tkmampu cakap apa-apa , Sedih gila . kita terima semua tu dh hati yang terbuka , wlupun menangis menyeksa diri tu yang terbawak2 sampai pagi tadi Ya allah!! kau kata hati kau dh kosong? So kau give flyin'kiss as her? Girlfri or as her? errr! K aku taktahan semua orang buat aku cani :'(

No comments:

Post a Comment