Monday, February 13, 2012

k kenapa aku diam ttbe? Errr -'- Shockkkk gilaa!! dhla tgahri until ptg call tkjawap , it's okey~ malas nak gaduh . I feel tht I was so trouble at you sayang .hmm so keep quiet is better than talk at you rght ? bila-bila otp dgn dia 7pm myb ttbe dia kata 'Kalau E ada kan okay, boleh nasihatkan aku' Hahhh!! k shock, terus mengalir air mata . So slama ni aku seolah-2 siapa at kau? Machaiii ? Kuliii bukan jaga kau ? Errrr  :'/ Kita tahu kita tk cam kawan awak , dia pandai bimbing and nasihat awak .Hmmm kenyataan dia memg sayang kwn berbanding kita , K terima seadanya . If dia nak bohong aku pun takguna-o errrrr , I feel hmm . K sadness !! 645am dh sampai sch , dia kata ada bnda penting . aku pun cpat2 laa siap and then gerak trus walupun ibu melewat2kan masa . datang2 tgok dia seorg, EYKA MALAS NAK CAKAP TAPI NANTI DIA SYAK EYKA hmmmm better dia cakap eyka jawap jelaa , and then dia pegng tgn kita and bisik dkat tlinge 'sayyyyyyy Sho-rrrrrry ' Errrr^,^ Omelnyewww awucks pjuk tapi kita still terasa , hati kita masih kering lagi :/  lpastu lepak canteenB- 'borak-2 dgn dia ' eyka pun tergerak hati- apa yg penting sgt nak cakap kan. dia bisik lagi, dia kata 'SYAMIN SAYANG EYKA' hahaha k ;'> kita tahu, tapi hmm mood kita dh brubah tk cam dulu. aku tak berdaya :")

No comments:

Post a Comment