Thursday, July 18, 2013

P E R I T

Since now, I've changed~ semua berlaku tanpa didugakan, akhirnya aku mampu memendam seribu rasa luka dan penyeksaan di dalam hati ini. Kekdg sebab sayang seseorang, kita terpaksa utk menyakitkan dia utk melihat dia bahagia bersama org lain. Sometimes, fikiran ni selalu berfikir. Kenapa? Kenapa? Kenapa? knp perlu berakhir dengan sesuatu perpisahan? tak pernah aku sanggup lakukan semua ni. Aku hny nak lihat kau bahagia muhammad syamim :') ingat lagi dulu awak pernah nyanyi lagu ' kehilangan - firman' kita suka lagu tu awak. awak, kalau ego bukan dinding antara kita. kita takkan jadi cani dan eyka takkan melakukan sesuatu yg eyka tak suka. sejujurnya, eyka memang susah nak sayang orang :'> semua tak percya yg aku lakukan sekarang. aku hanya ingin kau MEMBENCI aku!

No comments:

Post a Comment