Friday, June 21, 2013

Be'be sayang!


Ya allah, kerasnya hati seorang yang bernama lelaki yang aku sangat sayang. Sedangkan bertahun2 cuba bina kebahagiaan tanpa pertolongan sesiapa. Mungkin semua dah berubah, kalau dia masih sayang and ingat. Dia pegang kata2 dia seperti diatas. Kalau dia mau cara begini, teruskan begini. Aku berserah kepada Allah, tksemuanya yg kita miliki dahulu, kita akan miliki skrg.Aku pun manusia yg pernah lalai dgn dunia tapi aku cuba pastikan aku seorang yang bahagia . Aku memang sayang & rindu dengan semua perangai dia tapi tu hanya kenangan lalu. Saya cuba jauh dari awak kalau itu yg membuat awak bahagia tanpa saya. Saya tahu saya tak layak untuk awak, menegur semua kesalahan awak. Di mata awak saya bukan lah sempurna, saya hanya sayang awak dengan hati yg ikhlas. Saya cuba ubahkan awak kerna saya rindu dan taknak orang lain menegur kesilapan awak.

No comments:

Post a Comment