Wednesday, December 12, 2012

Hear this!

Tiap hari aku menunggu sesuatu yg takkan kembali,tiap masa aku ingin bersama kau dengar gelak tawa marah kau, Tiap minit aku tunggu kau berubah dan tiap saat aku tak pernah jemu utk nasihat dan doakan kau utk berubah walaupun hati kau keras, mungkin aku silap tapi aku tak tahu dimana silap aku dulu. Kau berdiam diri seolah kau bt aku lagi disalahkan. Aku bawa kau tempat kita bina kenangan semua tapi tiada hasil yg aku nampak, tetap sama. Aku rindu kau.... aku rendahkan ego aku utk tggu kau berubah tapi kau mempergunakan. mana yang kau aku kenal dulu, kenapa perlu jadi org lain? Jd diri kau sendiri tu dh cukup bahagia at aku. Kenapa semua jadi begini? Aku perlukan kau ,tak mudah melupakan kau. Kalau aku salah,aku menyakitkan kau.Aku minta maaf ,Silap aku yg tksedar perbuatan aku. 



No comments:

Post a Comment