Tuesday, November 13, 2012

oOpai

k now bnda yang tanpa didugaa berlaku.... 22-01 bndatu terjadi . semua-nya tanpa terancang . K firstly memg dalme tkjumpa sym- . memgla rindu ;'/ at sch, kawan dia ramai :D Everyone wanna him . it's okey!! malam tarikh tu kitorg fight mulut- ahaha , biasala eyka bila dah bosan memg suka cari gaduh, had-fun time la katakan-'- takgaduh taksyokkkkk! rasa macam takcouple je and jadi TUNGKUL. lpastu ttbe sym- ajak follow dia&kak^abg ipar dia picnic at PD- omaigoddd~ sbtu kerja ahad release tensed, haha had-fun! tapi lalalala~ kadang2 mulut ank buah dia not-bad , haha budak2 petah bercakapla katakan. haha bahaya mulut cmtu ;x Mula-2 pergi rembau jap, kitorg pergi 7e beli air bawak afy skli . dh cam anak beranak orang pandang-'- Errr! ttbe sym- bengang~ dh masuk kreta tnya ' asal ? ' sym- ' lelaki tu pandang2-, nyirap pula aku ' trus aku tergelak . HAHAHA jealous rupanya . k faham . now otw- trus pergi PD, in-car rasanya nak tidur tapi sym- cam tak bagi je ;'/ ngantuk gilaa!! 3pm- kitorg dh sampai dekat bt4- and then jumpa epaa&asiqa^apizucop- sambil sym- pasang tali layang- aku dgn dia bergaduh sebab nak pegang layang-layang tu^,^ Haha kedek gila sym- ni! -'- dengan aku tknk juga mengalah, epaa minta baru kasiiii . K fineo! Jealous~ It's okey ~ Aku simpan je dalam hati malas nak ungkap and touch-ing . 430pm masa utk hitam kan kulitttt!!  k aku jujur takut lemassss bila tempat dalam ^'^ brani tu memg la brani tapi takutttt lemass~ kaki dhla pendek -'- mana taktakut . kita kena marah dengan sym- bcause baju$$$$$$$$$- sho-sorry!^,^ smpai camtu sekli dia jaga aku. sym- kalu bab swimming numbe1 la-'- dia suka ciumm peluttt ite, bongoks sym- ni~ apapun had-fun la, lpastu 8pm memg takrancang semua tu- ttbe kegembiraan jadi tangisan , dia peluk erat-2 lap air mata kita . kita tidur at peha dia :'> dia cium dahi kita, Ya Allah! k aku sayang sym- yang tu, jaga aku :''> and then balik rumah mak' tidur rumah mak . 7pagi dia bring sbelah and kucup dahi aku,kejutkan aku, ttbe peluk aku^.^ k tpanjat gilaa- , dia tak pernah tinggalkn aku skli pun masatu walaupun  ayah dia pndang and tetiba tgahri tu sakit then mak pandang -'- masa sym- usap peruttt aku yg tgah sakittt~ mak tny 'eyka,knp?' 'sakit prempuan mak' Ya allah. so caring much. dia jaga aku masa tga sakittt, dia teman aku bila sedih, dia ada disamping bila aku perlu. ;') K this over~ I'm really miss you my soldier's!! serious I miss you. I'give up with the new you....... B, eyka tunggu askar taww! eyka selalu ingat kenangan kita :(((((

No comments:

Post a Comment