Monday, April 2, 2012

Eh, dgar lagu blog. Haha . Lirik dia sama cam aku rasa skrg . Hidup aku kosong tanpa dia, sembunyi semacam. kau hanya tinggalkan kenangan kita sahaja, tapi kau menyeksa aku mengingat semua kenangan kita . Semua tu membuatkan aku ingin sangat miliki kau lagi... tapi aku dah hilang percintaan aku slama 2tahun, sebabkan prangai kau! Aku boleh terima ni semua, dah masanya aku hadapi ni semua keseorangan.. w seorang yang selalu disamping aku Epott, everything epott aku crita at dia.. walupun jauh di memahami aku, Dia bagi aku kekuatan, dia bagi aku semangat. dia tkpernah meluntur kan sakitt yang didalam hatii.. aku ni. Aku memang berdendam dgn kau tpi aku takboleh.. aku taknakla musnah hdup kau camtu je.. sian parents kau. dia sayang kau sangat tapi dapat anak yang tkhargai mak. wht tht? kau branak dr mak juga, Dh bnyak kali kau bersumpah berjanji utk berubah tapi kau janji keling.. actually dalme bersabar janji keling. Nw kau dapat apa yang terjadi? That's all dr prangai kau..

No comments:

Post a Comment