Friday, December 9, 2011

Semalam fight f2f dgn dia depan-depan bestttttt ;'/ tapi mata aku lak ttbe main samak, nak kluar air mata ! aduhhh, jatuh keeegoaan aku dpan dia. hihihiw~ malam dia pjuk and pjuk and pjuk,lstly hrini dia ambil . k aku    jumpa dia . Dia ambil aku dalam pkul3 mayb , trus bwak balik rumah and then ttbe kitorg gaduh . haihhh --' anak buah dia tengok je drama aku&dia gaduh, cm palattt wehh! gduh dgn dia ganassss >< tgn aku lebam, mak tgok je everythin dia tgok. ttbe air mata aku keluar, aku tknk tnjuk depan mak >< segnlaa nanti! aku nk keluar, dia cover dgn bntal and then pelukkkkkk, tetap air mta aku kluar . On5 pm, makcik sdara dia dtg. aku mohon balik at dia, dari aku gduh tkberhenti and snyap cm itik baik aku blahh, dia tkhantar akuuu .lstly bangbang BOOM! naik mtor cm nk cri mautt lebihh tu, aduhhaii jantung aku dh terkeluar dia buat cmtu . Sumpahhh cuakkk gilaa ;o kli kedua bru laa aku bawak, perhhhhhh aman dunia aku bawak ^,^ tkmati and maut punn . hihi. Btw Missyou bodoh ;'/

No comments:

Post a Comment