Thursday, December 8, 2011

9-12 ;'>

thanks for hazz&ameme&bulat&Ishaaa hihih hik >,< layan hazz&ameme memg gila doo ^,^ tapi paling bengang time tgok wayang aku&hazz seat budak kecil tu tolk2 , pehhhhh tkfeeling tgok. dhla bf tarak ada, crita bestt tgok ada bf . aku jandaaa nk buat acano kan! 



loveyou hazzzzzz ;'> muka nak sakit je kau~ 



Ouchh! hati aku sakit sangat hrini! sebenarnya memang aku dh symin pergi sremban hrini , aku dh crita at hazz semuanya sbb baca IM dia dgnnnnnn--' ~ k lstly, hati aku sakit . dia tiap pergi mana-mana dh sampai bru bgtahu aku cmtu. K now aku nak dia rasa apa yang dia buat, dia buat degil&penting diri dia sndiri je kan. aku buat penting diri aku pulaa. tkselamanya hati aku akan tetap sabar ;'> ada had juga, tu yang aku rncng dgan hazz pergi khmis . ttbe kau sent text maki hamun aku, k fine kau tktahu apa yang kau buat dh terlebih menyakitkan . tht why aku ajak f2f , nakkk juga kau jmpa depn2 . settle dpan2, bru kau tahu cana sakitnya hati aku kan? kalu boleh, aku tknak balik rumah dduk sampai stress aku hilg . hmmm . cinta aku satu bukan cipta untuk org lain tapi untuk kau ;'> kalau aku kata aku tkbuat apa-apa insyAllah tak, so be careful sbelum bertindak ikut kepala otak kau ~ 

No comments:

Post a Comment