Friday, December 30, 2011

rindu terbalas ;'>

Rindu kita berminggu akhirnya terbalas, ingatkan sehari dia balas rindu kita tapi tiap hari . firstday, tah cana rindu sgt lstly datang rumah dia smpai ber-picnik depan rumahla katakan. affy&dia^,^ berpeluk2 atas tikar tu, omel nyewwwww >,< siap dia hantar balik lagi . bukan tkreti balik sesorg . petang2 lori bnyak , aku cuak bwak mtor if ada lori . tgn salu mengeletar ttbe . tkut aku kena lenyek :'( kaki dh sontot~ aishmenn . dh smpaii rumah ttbe aku kata nk pergi jlan2 dgn intan,dia tk kasi >,< lstly dia follow, bwk dia masuk corok hutan sepri tu . dapttttttttt flyin'kissssss o,O~ seconday, hang-out! mula-mula tkterancang orang lain yang mengajak for buy prepared school . gerak pula hati ajak sym pergi skli , klu tkajak menyalak pula ;p pagi103- dh gerk, awalkan gerk? sym ni asyik2 menyalak je. jlan2 cri beg utk dia memg sush ,Scvk~ melebihkan prempuan choiii! tapi hritu sumpah dia memg bnyak makan --' sumpah gemuk aku rasa dia tklama lg , hritu balik cpat sikit cause tknk buat msalah dh dgn ayah . otw smpai rumah, aku ngntuk sgt >,< dia pelukk aku haha aku pun trus tkjdi tidur. ttbe dia bergurau pula masatu tnya soalan bodoh 
Sym ; dalam perut ni dh brapa bulan?
aku ; haha 10-- 
sym ; ohhh, nanti nama anak apa?
aku ; afif 
sym ; okkkkkkkkk
and then trus aku ngntuk balik, geli je hati dia tnya soalan cmtu , btw thanks for everything >,< and suraya&yatee cause banyak menyusahkan korg

No comments:

Post a Comment