Friday, December 30, 2011

Apart memories yang takkan dilupakan mandi with sym , hihiw^,^ dari malam dia pjuk-rayu nak prgi,kfine--' aku dngar juga ckp dia even memg malas sbb smlm dh hang-out dgn dia,bdan terasa letih. tapi ikut jela kerenah, dia manjaaaaaaaaaaa >,< On135pm, ayah dia amik smbil otw nk pergi arah yang sama,dia hantarla kitorg. then dh bayar , for change shirt . dia cubitt aku ;'( makkkkai terasa peritnya, sorry bii >,< lpasni aku tkbuat lg, Spnjng mandi dia jaga aku, Wahhh! trasa happy sgt kalu dia cmtu stiap hri . sym suka lemaskan aku >,< huwaaa D; aku cuakk klu masuk tmpat dalam, sumpahhh! mengeletarr chooiii! sbaik tgn kau tklepas pegang aku dh mandi2 ttbe pkul4pm k time out, aku gduh dgn dia, aku crush tgn aku . mula2 trasa pedih lpastu biasa je, aku tkboleh tgok dia nangis tu aku menyambung2- and then dia lap air mta, dia marah2- Omaiiigod! Scvk gila la, dengan cara dia pndang --' sumpah mana tknangis, petg tu lpas ayah dh hantar . aku gerk dgn intan ttbe jmpa nora&member dia.Intan ajaak follow pergi tcj dgn nora skli,aku malasss ah >< aku nk jmpa kau o.`O lstly, jumpa jugaa .cra nk jumpa senang je, helmet ^,^ haha takde motif sbenarnya dgn helmet tapi thla aku tkboleh gduh dgn kau, aku cpat melting doo ! akhirnya semua jadi baik. kirenya sblum 2012 ni , 2011 habiskan masa utk dia je >,< Bye peeps,loveyou. don't break my heart ^^ Dont leave me ever

No comments:

Post a Comment