Thursday, November 24, 2011

zero in my minds

lalalalalalalala~ menangis buat semua kosong disemua body aku, tapi satu yg tempt tidak kosong iaitu hati :')
Susahnya kalau dh sayang orgtu cano pun tetap kena tuduh curg,hm k aku kuat ;') Allah tahu aku kuat. Ibu&dia everyone drop aku harini,k down gila ;3 so okey, Eykaaaaaa cool leks xD tapi .... tetap aku tipu diri aku sndiri, aku rindu dia sgt, rindu itu menyakitkan >< pedihhhnya hati~ if kau nk brubah. aku tkboleh paksa. aku tetp jaga cmne aku jga kau salu, aku jaga kau dr jauh bukan cm aku jga ibubapa aku at rumah dgn dekat. if kau sakit dgn sana , get well dear :'> kwn awak ada kan? suruh tlog dia ubtkan, aku titipkan kau dkat dorg. aku thu kau syg dorg.hm maaaaaaaaaaaf if ada salah silap terkasar bahsa. tiada manusia pernah buat silap,kau pun ada juga~

No comments:

Post a Comment