Thursday, November 24, 2011

Missyou bodoh ;/

Bila jumpa kau petang tadi. ya allah takuittttnya, hmm dr tenghri aku tggu kau tpi bkn tggu bju,aku tggu hati. aku rindu kau sgt. tgn aku mengigil. sesak je dada bwk mtor dgn tk tentu arah.aku dh duga yang aku tk kuat cane semua yg aku fikir. sikitttttt pun aku tkpndng , aku trus ambil baju and then baju tu terjatuh masatu baru aku pndng dia . rinduu sgt awak >< tapi nak buat acano~ mulut ni dh tkberani nk ckp apa-apa . ada je salah kt tlinge kau. balikk trus menangis cm mati lelaki -..- lekss ah eyka bru bf bkan husbands tapi dh syg tkboleh buat apalah, kalau org lain lalui mst berat kt korg juga. bukan 2minit tapi 2thun.k aku jadi orang bodo menangis je kerja harini . hmmm eykaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa babi:) \-.-/ 20-11 thnks for this day dear


p/s; mym :(

No comments:

Post a Comment