Thursday, April 5, 2012

DULU PERNAH SESEORANG BERKATA 
' JANJI AKAN DITEPATI '
Harini seharian aku bengang . K sabar and sabar. aku kecewa trsgt-2 dgn prangai dia.. Whole school aku cari kau... kau boleh!? Ya allah, tu balasnya sayang aku,jaga kau slama ni ? Ckuplaa smpai sini aku menjaga kau. Im trust you but you break my heart.. aku tkpercaya dah yang kau akan brubah , stop it your drama. Now.....aku benci kau tersangattt. aku takkan pernah sayang orang selain ibu bapa aku. Kalau aku rosak kerna masa silam aku yang menghancur semuanya. Kau hny fkir stress & tension. so now kau fkirla diri sndiri. Aku bagi kau bebas dpn semua org aku ckp td. Bila aku sakit hti , aku tetap akan smpai mati sakit hti. Sbaik lega when hisap rkok. Mandul~ your don't okay. Enjoy you time... I wish you will be someone perfect to caring about you . Tq

No comments:

Post a Comment