Sunday, March 18, 2012

IT HURTS WHEN MAKE ME AS A FRIENDS WHEN YOUR TALK
On1030am until 4pm , kerja :') Dalme takpegang duit dari titik peluh sendiri . penat memang penat tapi tak semuanya perlu asyik bergantung at parents , Aku rinduuuu dia.. tapi tk larat nak jumpa dia. Aku tktahu apa dia at taman dia, dia kata hujan tapi 'main takraw?' Damn you boy -.- Malam 'mana lepak?' dia' Depan rumah!' ohhh, padahal dkat futsal. Thankyou lottt.. Mana gf kau tkbrani tipu kau pdahal kau tipu dia? kan? dhlaa,kau still tkfaham aku. Yang kau tahu diri kau, siapa bila aku boleh bersabar kena pijak? kau nak aku jaga? tapi.. kau pernah fkir prangai kau cam lahanat.. tkfkir perasaan org lain. Sakit ke tak,risau ke tak, habis duit org ke tak.. aku still ada hati perut bila sayang someone.. hmmm.Im tired of drama and you selfish ah weh!

No comments:

Post a Comment