Saturday, February 11, 2012


In this week, everything gonna be the history of my life . errr -'- the middle of my life will be destroy. every-time I'm tired to try hide everything . hmmm sampai bila aku bertahan ? sampai bila aku kuat ? sampai bila aku akan dapat diri aku? sampai bila aku dibutakan semua tu? sampai bila semua ni nak berakhir ? hmmm pedih semua tu, rasanya kalau cakap pun tkdipedulikan . hm manis nya kata-kata dia tapi semua hancur!! hm, hampa hati aku jadi seorang perempuan. Luaran aku memang kuat tapi dalaman aku tak se-kuat luaran . hm bnyak sangat yang dah perbezaan . kau kata kau takkan tinggalkan aku lepas jadi bendatu tapi kau makin jauh dan jauh, seolah kau takd gf . masa bendatu cam-cam kau kata' Eykaaaaaa aku tanggungjawab atas semua ni , aku tahu apa aku punya tanggungjawab' tapi semuanya tak macam kau cakap , kau seolah2 cakap dengan angin yang dengar menhanyutkan pokok saja , aku tawar hati mayb dah masa nya aku terus masa depan yang cerah ni . aku tak pernah nak jatuh-hati buat ke brapa kali utk lelaki . apa yang kau dh rasaa, aku takk akan lupa!!

No comments:

Post a Comment