Monday, January 9, 2012

Run baby Run OoOoooops!

hari ni seseorang, eyka kena kuat . tnjuk at dia ,aku kuat bila seseorang ;'> Harini semua api-api kan aku lstly aku pun jadi bahang , kalu dah bahang alamakkknya memg mampusla ^,,^ In class,aku senyap je sbb masih tkblajar lagi so malas nk -,.-v mengedikkkkk terjerit2- Duduk dekat atas tu cam tungkul la >,< Untngla aku sukaaa sgt! Ahhhhhhhh! fcvkla , tadi gaduh dgn dia . gf mana tk sakit hati dgar ex-xxx dduk one class dkat Boyfiee titeww ^<^ ttbe nmpak dia masa at kantin, Dia kejar -.-' aku dhla sakit hati-,.- gaduh mulut sbaik!!!!!!!!!!!! Masa merentas desa ingt nak jlan seseorang ttba angah ada, dia jalan dgn aku . Kesian dia -,.-/ as a boyfriend, temanla awekkk--' ni segn2 cam sym. puas tgok sym lari depan aku, bengang gilaa menunggu dia! >,< lstly wakakakakaka jumpa juga,mengelintin je, Fcvk ah! bergaduh2 aku dgn dia\\

No comments:

Post a Comment