Tuesday, December 6, 2011

BERUBAH ;'/


BERUBAHHHHHH ;'/ ?
Beberapa hrini sym lain sgt, k fineee ;'/ aku tktahu knp dia brubah begitu cept, takkan dia mrah sbb aku tkdpt jumpa dia&semuanya . Aku snggup dtg utk minta maaf ;o tpi.... sakitt yang aku dapat smpaila skrg :') hmm aku dh tk kenl sym yang skrg, aku rinduu sym yg grang even dia grang tpi tkpernah tinggal&lepas tnggungjwb dia jaga aku . now dh jauh-beza sgt ,susahnyaaa aku nk merasa yang dia sym yang dulu ;'> knp sym brubah knp? knp? aku memg menykitkan hati kau,tpi kdg2 pernah tny kenapa aku bt semua tu ? :') knp aku layan lelaki ? knp aku ngedik dgn laki ? knp aku dtg ttbe menykitkan kau ? knp aku mrah kau nangis ? knpa aku buat kau sakit hati ? pernah tny knp aku kwn dgn budak2 yang scara ttbe aku tk knal jd rpat?  pernah tny tk semua tu sebelum kau cri gaduh dgn aku ? k now aku bg satu persatu sebab kenapa aku buat semua tu ;') firstly,aku tkpernah nk bermaksud melayan lelaki tetapi hti aku sakit bila laki aku melyan kerenah prempuan yg bkan ada mengena dgn kau . secondly, pernah tny kenapa aku menykitkan kau ttbe ? sbab hati akuu terlampau sakitt, aku dh try degilkan diri aku utk tidak cri kau tapii aku tkboleh, aku sayang kau sgt. thirdly, k kdg2 aku diam setiap perbuatan yang kau buat , aku memg jealousssss , tersgttt jealous . akuu tersabar , sgt penyabar tpi aku suka ubah topik yg aku kata aku sememangnya tk kesah kau nk kwn dgn siapa ;'> hti aku sakit sgt sbenarnyaa . forthly, knp aku mrah kau nangis ? knp aku ckp tkguna kau menangis, sbab aku tknk tgok org yg aku sayang menangis kerna aku . aku tknk bila aku dh tkde kau akn salu menangis , hti aku akn trase risau, aku cuma perlu doa bukan tangisan miin. kwn? kwn? tksalah kau nk berkwan tapi kau melebihkan kwn kau dr ibu ayah kau bii, dorg drah dging kau. kdg2 aku sian tgok mak, aku call dia se-olah2 risau kau tp dia pendam. nk2 kau ank bongsu , dia mengharpkan kegembiraan bukan kesedihan ;'> hmm... now bdan aku sumpah sakit sesgttt , akibat darah bnyak keluar ;'> sedihhnya mlm td, aku sakit sgt perut tktahan . aku minta dia utk temn prgi klinik hrini tapi cm tkdipedulikan ;'/ hmm.. brapa minit aku call dia tny 'kt mana?' dia kata tga mandi sg. dgn bulu&shafiq~ hmm.. so okeyy ;'> aku fahammm. aku trasa dia dh jauh sgt dgn aku hmm.. cmne sakit ni perittt aku tetp tahan ;'> hmm. aku tahu kau tkpeduli cmne aku sakit punn sym :') cmne mak akuu abaikan tnggungjwab dia sbagai ibu bila dia dpat thu aku sememangnya sakit sgt, aku tkmain-main dgn sakit ni, hmmm .  aku thu aku boleh lawan sakit demi kau&ibu ayah.InsyAllah ;'> kalau allah tu maha berkuasa . semoga aku sihat kembaliiii, aminnnnnnnnnn ;'>

gambar tu ^,^ k rindu masa tu ;') 
  Miss the old sym ;'/

No comments:

Post a Comment