Tuesday, November 8, 2011

Ombakkkkkkk rindu

hihihiiiiii rindu epaa, aku suka pam dia **** hahah , sumpah rinduu kau doo >< dulu selalu kau la jauh di mata dekat di hati walaupun jarang bersama tapiii aku tetap nak kau, tktahu kenapa ;'/ wakkkkkkkk nanti lepk k? rinduuu sgt ;O hihihi, jgn sadisssss k? aku salu ada untuk kau ;D
------------------------------------------------------------------------------------------------
Abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;'(


Bolehhhhhh tidur dekat bahuu awak? rinduuuuu sgt ;-( nk tidurrrrrr sebelah awak, nak menangis depan awak semuanyalaa awak ;O nkgaduh cubittt depan awak,hmmmm lagi 2hari kita 2tahun :'( makin lama hati terasa pedih, kenapa? Ya Allah,lembutkan hati dia dan aku. aku taknak gaduh dengan kau,penatlaa! ya allah ku mohon tiada la yang mahu menghancurkan hubungan ini, aku sayangggg sangat at kau D'; Ku mohonnnnnnnn >< janganlaa beri aku sorg je jaga hubngan ni, hmmm aku tkmampu tanggung kesedihan seseorang, sakitttt!

p/s; makin banyak dugaan,makin peritttt hubungan ini :(

No comments:

Post a Comment