Monday, November 7, 2011

3hariiiiiiiiii lamanya ;'/

OTP yeayyy! dengan? Milynn xD hihiiiiiii rindunya aku dekat dia. biasalerrr~ siapa tkrinduu mmber kankan? haishhh, harinii cam-cam aku fikirrrrr sakit otak, bukan harini je dari mlam td aku fkir, lastly aku muntahhh D'; kepala aku dh tingtong salu memg cmtu. dhla patah hati harinilagiiii patah hati even duduk lepk dgn kak eiqa . lepk dgn dia dgar critaa pasal hara pun dh sakit hati acano pulaa psal aku hrini lagi sakit hatila wee >< Kenapa la susah sgt nak happy je sehari seharrrrrrrrrrri je aku minta in24hours!! 3hari tklama lagi menjelang sudah ;'/ nak menangis rasanya ;( tapiiii hmmm kenapa dia salu bermain dalam fkiran aku? Jauhhhhhhla! jgn dtg, hmm aku sakit kepala fkir semuatu . hmm ;'( Missyou wee >< 

p/s ; Menyesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :'(

No comments:

Post a Comment