Saturday, October 29, 2011

Disebalik kegembiraan mengandungi kedukaan :)

29-11, Ya allah! pagi-pagi dh menitis air mata.Bukan setakat sedikit tapi ya allah banyak, nak naik merah mata ;3 Call mak dia
eyka; acikk, amin ada ?
mak;ada, tapi tidur.eykaaa, eh acik nk bgtahu ni aminn tuu ............ and blaablabla (still bertahan)
eyka; ohhh hmm yeke cik,tah cik dia dgil
mak;eh nak ckp dgn amin tk? acik kejutkan.
(hati dh hampa gilaa-_-)
eyka;takpaala cik,thanks . assalamuailaikum
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
berminit dia call ;3, hm nangislaa kan?biasalaa eyka tk kuat cm dlu lagi.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
kitorg pun pergi jalan-jalan,Ya allah rinduuunyaa dia :-( lamanya aku tkjmpe dia,rindu yang amat ;O hm, sgt tu tkfkir apa-apa,cuma fkir aku syg dia&rinduu dia je.Otw nak pergi term jln lalui ktm, dia dgn bulat berebut,Hihiiii yallah sygnyaaa korg at aku ;3 aku lagiiii syg korg , muahhh sikettt ;-** Hihikk o,o lpastuuu jln2 jln2 pergi sana situ, ttbe akuuuuuuu girl pain, wahhhhhh! sakit giila dgn buntot basah lagi, In toilet,aku dh cm basuh baju dlm tu doo >< malunyerrr~ trus kluar mlas nk jln buntot basah, dduk lepak dpn kopitiam , ttbe nampak bariah&aqmar, dia lepk laa dgn aku and sap kok~ Mwehehe xD pishanggggg xxx ttbe kesian dh tgok bulat dgn mmber dia,aku punn blahh dh lpas sapp kok dgn bariah .hmmm aku rinduuu sgt amin wee ;'( bilaa nk berkepit dgn dia, huwaaaaaaaa D; ttbe call dia kata dlm karok , ceeeeeeeh! nyanyi . harharharhar xD  masuk2 dpt kiss walawee xD babi,lyouu ;'> lpastuu sblum tu pergi mkn, symmmmmmmin cm Fck \m/ perut cm gajahh, aku nk mkn dia pergi hbiskan semua ayam, huwaaa D; kedkut sial ! hahaha,kuasam tinggl mee&tolo je. 514pm, time for back maa ^^ apalagi, balikla kan. ank keling tuu mintk blnja, blnjaa aiskrim .Hihikkk titeww mkn sesama kan? haha,bangangg--' masa dh tinggl sdikit dia kasi aku,kuasam ahh xD masa tgaa jolok2 aiskrim dlm tu ,ttbe dlm flyin kissssssss >< ececehh xD segannlerr~ ttbe je kaukan?
Otw nak balik,perghhhhh! aku dh pent sgt. nak tidurr laa, tah acano xD aku tidur at bahuuu dia,tgn genggam cm tknak lpaskan aku walawee, ttbe hp dia masuk call,ttbe masatu juga aku terbngun, Sial gilaa kacau nk tidurr, sebukk tnya pasal kau --' gatal fefek bona dh kau nak at bf org agknya, takpe hati aku baik,tk mencrut kau,slowtalk k? tapi asal off hp masa aku tnya bndatu ;O haishhh -..- K,sumpahhhhhh aku tenang gilaa tidur dgn dia,dhla sejuk ;3 hmmm,tenang tanpa fkir bkan2 psal dia,tkrisau dia pagipetangmalambuta ;O
-Malam,hm aku selongkar habis fcebook dia D; aku tksedap hati pasal gam, benda alah tu bermain dalam fikiran aku last2 aku baca semua kau dgn kwn kau, kau nk tahu apa tk bnda yg pling sakit hati ? dgar kau hisappp gam,hm, aku tk hilang kau cmne kau hilg abg kau ;( AKU DGAR CAMCAM PSAL ABG KAU,PRANGAI KAU DGN ABG KAU TKDE BEZA ,DUADUA SAMA . kalau kau boleh fikir bnda positif,tloglaa~ aku tk kesahhh kau nk berkwn dgn siapa tapi jgnlaa salah pilihh kwn,kalau kau syg kawan yg tkgunaa tu dari aku ,kau pergilaa~ dorg boleh kasi kau apa-apa,aku tak kan? go ahead .3.29am hmmm aku still tkboleh tidur,hatiii sakitnyaaaa ,sakitt sgt ;O aku minta maaf kalau aku tkcari , hati aku terlalu sakittt sesgt, bukan setakat berdarah tapiiiiiii cam dh takde hati , bagaikan roh dh amik nyawa aku pergi jauh dari segalanya.


Kangen band- kau tipu aku~ laguuu ni buat akuuuu banyak berfikir berulang-kali
Ya allah,aku tahu Allah maha adil&maha penyayang . bukalah pintu untuk aku memilih mana yang betul untuk hidupku ;'> aku sayang fmily akuu

No comments:

Post a Comment