Friday, December 3, 2010

Nurfitrinaaa and blaa blaa

yeayyy , Babun buntal ni, HAHAHAH, jokee * diaa buat aku teringat at someone perangai dia pun camni -,- It is QAMARINA, I'm really miss qamaa, Stiap diaa ni cakap sepatah mencarut2 sepatah , mesti same cam qamaa cume kuyt qamaa kalu dah carut2 melawan2 mesti nak main kepalaa nan aku , HAHAH, cume nan fitrinaa takbole a ken ? diaa ni main main dalam jee mulut cam longkang bhai melepass je, best gilakk ! aku sukee dho tapi tatau a camne dia sedalam2 nyaaa , kalu qama ada sekrang dia balas msg aku dia collin' aku mesti aku hppy ;'] sampaii ke telingaa senyum , tapi fit masih ada tempat tukk aku mencarut2 en ? kau buat aku masuk airr pecah tongkang a, Hahah, cume kau takcam qama, qama suke panggil aku 'GEMOK' aku rindu dorang panggil tuu,

No comments:

Post a Comment